Blondin_1

Helt plötsligt gick jag förbiTeknik magasinet så stod den där snygga blondinen, lite lätt framåt böjd över disken. kunde inte låte mig passera den snygga tajta baken utan stod där o stirrade på hennes bak. nyfiken som jag blev gick jag in i butiken o stod på avstånd o tittade på hennes rumpa lite närmre o såg att hon hade en klyfta mellan benen Wow Vilken bulle! tänkte jag. innan expediten lade ner varan i kassen så såg jag att det stod T20 Trojan på paketet. hon tog kassen och vände sig om Röd om kinderna gick hon mot mig till utgången när expediten ropade ska du inte ha batterier också. hon stannade till precis vid mig. nej det e bra så. sa hon Men det e väl klart du ska ha annars kommer väl inte leksaken fungera sa jag till henne. hon tittade på mig o rodnade och gick snabbt däifrån. såg hur hon tog sin hund o gick längs med trotoaren så undrar vem hon hade roligaste med trojanen eller hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0